Garanția produselor vândute de SELIA

Pentru toate produsele vândute si livrate de către SELIA beneficiezi de certificate de garanție conform legislației in vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor.

Produse cu certificat de garanție emis de producător

Pentru o parte dintre produsele vândute de SELIA vei primi certificat de garanție emis de producător sau distribuitor in format tipărit. Îl găsești in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Păstrează certificatul ca sa poți beneficia de garanție, daca va fi nevoie.

Daca produsul se defectează in perioada de garanție, reparația iți este asigurata de rețeaua de service autorizat a producătorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Poți veni cu produsul si in unul dintre showroom-urile SELIA sau li poți trimite in service completând formularul de retur pentru reparație. Noi vom direcționa produsul către centrul de service autorizat de producător/ distribuitor si, după reparare, ti-l vom înapoia in showroom sau prin curier, in funcție de modalitatea prin care ai trimis produsul in service, conform informațiilor detaliate aici.

Daca dorești ai si posibilitatea sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service menționat in certificat, care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia in funcție de producător si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecărui producător, la nivel național.

Produse fashion

Pentru îmbrăcămintea, încălțămintea, gentile vândute si livrate de SELIA certificatul de garanție este oferit de producător.

Pentru ceasurile vândute si livrate de SELIA certificatul de garanție este oferit de producător.

Garanția produselor vândute de partenerii SELIA Marketplace

Pentru toate produsele care beneficiază de garanție si care sunt vândute si livrate de către partenerii SELIA Marketplace, vei primi certificat de garanție tipărit la livrarea produsului. Certificatul poate fi emis de către partenerul SELIA Marketplace sau de către producătorul produsului.

Daca certificatul este emis de către partenerul SELIA Marketplace si produsul se defectează in perioada de garanție, reparația iți este asigurata direct de către acesta.

Daca certificatul este emis de către producătorul produsului si produsul se defectează in perioada de garanție, reparația iți este asigurata de către rețeaua de service autorizat a producătorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service menționat in certificat, care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

Daca nu ai primit certificatul de garanție pe email / in contul tău de client sau tipărit te rugam sa ne anunți in cel mult 72 ore de la primirea produsului, scriindu-ne un e-mail la adresa: [email protected]

Categoria FAQ
Garanții și servicii